Mobilne billboardy
Data publikacji: 2020-06-11 03:03:04 | ID: 65258362ef95a |
Jeżeli szukasz sposobu na zarobienie konkretnych pieniędzy na najnowszych trendach marketingowych powinieneś rozważyć otwarcie biznesu z mobilnymi billboardami. W dzisiejszych czasach, każda firma niezależnie od jej wielkości poszukuje nowych oraz kreatywnych sposobów promocji. Dlatego też, nie ma lepszego pomysłu niż dotarcie z reklamą bezpośrednio do klienta.
Standardowy billboard jest reklamą statyczną o pewnej stałej lokalizacji. Rozwiązanie takie wiąże się niestety ze znacznym ograniczeniem dostępności reklamy dla potencjalnych klientów. Mobilne billboardy dają natomiast możliwość trafienia do większej grupy ludzi w wielu różnych miejscach. Tego typu reklama jest dostrzegana nie tylko przez kierowców, ale również przez przechodniów na ulicach.
Parkując swój samochód na parkingu dużego obiektu sportowego przed ważnym wydarzeniem, możemy pozyskać tysiące fanów sportu, którzy są także naszymi potencjalnymi klientami. Parkując w pobliżu budynku biurowego, w trakcie pory lunch’owej zmienimy naszą grupę docelową na biznesman’ów. Reklamy możesz zmieniać raz dziennie bądź raz w miesiącu – w zależności od rodzaju umów podpisanych z Twoimi klientami.
Najważniejszą zaletą prowadzenia biznesu z mobilnymi billboardami jest fakt, iż zajęcie to nie wymaga praktycznie żadnego doświadczenia, zatrudnienia dodatkowych pracowników, ani też uzyskania specjalnych pozwoleń. Biznes ten możesz prowadzić w wolnym czasie, osiągając przy tym całkiem spore dochody. Z uwagi na niskie koszty początkowe oraz stale rosnący popyt na wszelkiego rodzaju reklamę własna firma oferująca mobilne bilbordy zdaje się być strzałem w dziesiątkę.
Dzień z życia właściciela firmy oferującej mobilne billboardy:
Twój dzień pracy rozpoczynać się będzie od sprawdzenia w grafiku, reklamy których klientów znajdą się na udostępnianym przez Ciebie billboardzie. Jeżeli klient sprecyzuje konkretne dzielnice, czy też obszary miasta, w których chciałby się promować, warto sprawdzić ich lokalizację na mapie. Następnie pozostaje nam jedynie wybór odpowiedniej strategii – możemy poruszać się samochodem w obrębie danego obszaru, lub też zaparkować auto i zająć się innymi czynnościami (na przykład promocją naszych usług).
W Twojej pracy często będziesz również kontaktować się z potencjalnymi reklamodawcami w celu systematycznego budowania bazy klientów. Jeżeli dysponujesz flotą pojazdów służących jako mobilne billboardy, bardzo ważnym aspektem będzie koordynacja działań oraz ich zakresu ze współpracownikami.
Charakterystyka klientów:
Twoimi klientami będą właściciele firm oraz menadżerowie poszukujący oryginalnego sposobu promocji swojego biznesu oraz oferowanych usług.
Co będzie nam potrzebne aby zacząć:
- Samochód.
- Billboardy (zlecone do wykonania firmie poligraficznej, lub też dostarczone przez klienta).
- Plan marketingowy.
- Komputer z oprogramowaniem księgowym.
Pozytywne strony:
- Rodzaj biznesu o niskich kosztach ogólnych.
- Bardzo duża stopa zwrotu inwestycji.
- Rodzaj biznesu, który z powodzeniem można prowadzić z domu, w czasie wolnym.
- W miarę rozwoju naszej firmy, możliwość zatrudnienia większej liczby pracowników oraz zakupienia większej ilości pojazdów.
- W niedługim czasie firma jest w stanie wygenerować duży zysk przy stosunkowo niewielkim nakładzie pracy.
Negatywne strony:
- Wypromowanie naszej firmy i zbudowanie sieci stałych klientów może wymagać trochę czasu.
- W przypadku zatrudnienia dodatkowych pracowników, wzrasta odpowiedzialność i konieczność sprawnej koordynacji zleceń.
Twoja ocena przykładu: Dokonaj oceny przyciskiem |
Pomysł na biznes z mobilnymi billboardami jest atrakcyjny, ponieważ odpowiada na potrzebę rynku poszukującego kreatywnych form promocji. Jego główną zaletą jest możliwość docierania z reklamą do szerokiej grupy odbiorców w zmienianych lokalizacjach, co daje przewagę nad statycznymi tablicami. Działalność cechują niskie koszty początkowe i brak wymogu specjalistycznego doświadczenia, a także wysoki potencjał zwrotu z inwestycji. Jedynym wyzwaniem może być czasochłonne budowanie bazy stałych klientów.
library_books Produkty personalizowane » | |
library_books Wódka w proszku » | |
library_books Szycie i kawa w parze » |