Wódka w proszku
Data publikacji: 2020-06-12 13:41:34 | ID: 65258362f2b51 |
Coraz więcej produktów dostępnych jest w formie proszku. Zupki, napoje, kremy, ciasta, mleko i mnóstwo innych rzeczy, które są nam powszechnie znane. Ale pewnie mało kto spodziewał się, że w takiej konsystencji można także nabyć alkohol. Wszyscy pamiętamy z pewnością sproszkowaną lemoniadę, która najlepiej smakowała wprost z torebki, wyjadana palcem. Mało kto myślał o rozpuszczaniu jej w wodzie. ...
Twoja ocena przykładu: Dokonaj oceny przyciskiem |
Pomysł na biznes, czyli wódka w proszku, to innowacyjny produkt, który może zrewolucjonizować rynek alkoholowy, jednak budzi pewne kontrowersje, szczególnie w kontekście dostępności dla osób nieletnich. Produkt, sprzedawany w małych torebeczkach, po rozpuszczeniu w wodzie daje napój alkoholowy o smaku lemoniady, co czyni go atrakcyjnym dla młodszych konsumentów. Holenderscy studenci, twórcy receptury, podkreślają łatwość użycia i mobilność produktu, co może przemawiać do szerokiego grona odbiorców. W Polsce, biorąc pod uwagę popularność dopalaczy, alkohol w proszku ma potencjał na sukces, jednak kluczowe będzie określenie jego charakterystyki prawnej i regulacje dotyczące sprzedaży, aby uniknąć problemów związanych z dostępnością dla nieletnich i odpowiedzialnym spożyciem.
library_books Redukcja niechcianej poczty » | |
library_books Własna pizzeria we franczyzie » | |
library_books Własny browar » |