Odzieżowa promocja miasta i muzyki

Data publikacji: ID: 65258362f3c68
Dane szczegółowe

Większość polskich miast nie ma co liczyć na wizyty turystów, dlatego oczywistą sprawą jest, że w mniej popularnych miejscowościach biznes pamiątkarski w zasadzie nie istnieje. Na gadżetach zarabiają najwięksi – Kraków, Gdańsk, Warszawa oraz miasteczka położone w atrakcyjnych pod względem wypoczynkowym regionach.

Jak połączyć dochodowy biznes z miłością do swojego miasta? Na ciekawy pomysł działalności wpadł pewien 30-letni przedsiębiorca z Koszalina. Samo miasto nie wyróżnia się w zasadzie niczym szczególnym, co nie oznacza, że nie posiada ono oddanych mu mieszkańców. Na ich potrzeby powstał sklep odzieżowo – pamiątkowy o nazwie I love Klin. Trzonem sprzedawanych wyrobów są wszelkiej maści tekstylia, pochodzące z nowo powstałej kolekcji ubrań marki Solo, której właścicielem i pomysłodawcą jest Przemysław Majewski, znany także w środowisku kultury hip-hopowej jako raper występujący pod pseudonimem 4P. Osobną częścią kolekcji ubrań Solo są projekty, które w tematyce nawiązują do miasta w którym są sprzedawane, w tym te z najbardziej charakterystycznym logiem I love Klin, będący odwzorowaniem rewelacyjnego projektu promującego miasto Nowy Jork. Oprócz odzieży, sklep sprzedaje również wszelkiego rodzaju gadżety, kubki, smycze popularyzujące wspomniane hasło.

Linia odzieżowa jest skierowana do ludzi młodych, którzy identyfikują się ze swoim miastem i słuchają polskiego rapu. Warto podkreślić, że sprzedawane ubrania są produkowane w Polsce, przy użyciu polskich zasobów tak ludzkich jak i materiałowych. Ważnym elementem każdej sztuki odzieży jest grafika, w tym przypadku wykorzystano projekty znanych w światku hip - hopowym grafików i graficiarzy, dzięki czemu każdy projekt jest oryginalny nie będący kalką innego rodzaju oklepanych wzorów.

Z pewnością stworzenie własnej kolekcji ubrań nie jest rzeczą łatwą, trudniejsze jednak od spraw technicznych wydaje się konieczność rozpromowania marki. Dlatego też sprzedaż stacjonarna jest od początku wspomagana przez działalność internetową. Dzięki takiemu połączeniu, marka Solo ma zasięg krajowy a produkty skierowane bezpośrednio do Koszalinian są dostępne od ręki.

Kolekcje ubrań tzw. streetwearowych tworzone przez producentów muzyki nie są już w Polsce nowością, jednak jak widać, mogą one w interesujący sposób wspomagać lokalny patriotyzm, stając się źródłem dochodowej działalności.

Twoja ocena przykładu:
Dokonaj oceny przyciskiem
Ocena agenta

Pomysł biznesowy łączy lokalny patriotyzm z modą streetwearową, oferując odzież promującą miasto i polską muzykę hip-hopową, to ciekawa nisza. Sklep odzieżowy sprzedaje tekstylia z logo miasta i nawiązujące do lokalnej identyfikacji, co buduje więź z mieszkańcami. Kolekcja ubrań produkowana jest w Polsce, wykorzystując lokalne zasoby i wspierając krajową gospodarkę, to ważny aspekt dla konsumentów. Grafiki na ubraniach tworzone są przez znanych grafików hip-hopowych, co dodaje im oryginalności i przyciąga młodą grupę odbiorców. Sprzedaż stacjonarna wspierana jest przez internet, co zwiększa zasięg marki i ułatwia dostęp do produktów.

Szukasz lepszego pomysłu?

W naszej bazie znajduje się ponad 3000 genialnych pomysłów na biznes, a ten jest tylko jednym z nich. Chcesz poznać pozostałe z nich, które nie są dostępne dla innych użytkowników? Znajdziesz je w strefie VIP
AgentOpiekun klienta
Robert, dział wsparcia
Online: w tej chwili
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close