Mobilny język
Data publikacji: 2020-06-12 16:38:07 | ID: 65258363018bc |
Na nauce języków obcych ciągle jeszcze można nieźle zarobić. Trzeba tylko mieć na to odpowiedni sposób. Na przykład taki, jak właściciele Mobile ENGLISH – firmy, która oferuje lekcje języka angielskiego z dojazdem do klienta. Teraz możesz dołączyć do nich dzięki systemowi franczyzowemu.
Sam pomysł na biznes jest dość prosty – założyciele firmy zdali sobie sprawę z tego, że wiele osób chętnie uczyłoby się języka, ale nie mają czasu, by dojeżdżać do szkół językowych. Wychodząc im naprzeciw, proponują indywidualną naukę z lektorem, w dowolnym miejscu i o ustalonej porze – tak, by pora i miejsce odpowiadały klientowi. To proste rozwiązanie szybko zyskało wielu zwolenników – firma istnieje od sześciu lat, a jej oddziały działają w 80 miastach w całym kraju. Zainteresowanie budzi także poza granicami Polski – między innymi w Hiszpanii, Francji i Czechach.
Żeby uruchomić oddział szkoły nie trzeba posiadać lokalu i sal wykładowych – wystarczy zwykłe biuro. Franczyzodawca, po podpisaniu umowy i wykupieniu licencji, dostarcza niezbędnej wiedzy, dotyczącej standardów zarządzania oddziałem, obsługi klientów, a nawet szkolenia oraz rekrutacji lektorów. Decydując się na franczyzę, otrzymujemy także materiały reklamowe.
Kto może skorzystać z oferty Mobile ENGLISH i otworzyć oddział firmy? Właściwie wszyscy – zarówno początkujący przedsiębiorcy, którzy szukają pomysłu na biznes, jak i właściciele stacjonarnych szkół językowych, którzy chcą jedynie poszerzyć ofertę o lekcje w domu u klienta. Opłata licencyjna w Mobile ENGLISH nie jest wysoka – to zaledwie 7 tysięcy złotych, a zwrot wszystkich poniesionych kosztów i pierwsze zyski następują, według oszacowań franczyzodawcy, już po 6, maksymalnie 12 miesiącach. Najlepszym okresem, by zaczynać działalność, są wakacje – wówczas można spokojnie zorganizować pracę oddziału, zatrudnić lektorów i rozpocząć przygotowania do początku roku szkolnego. Pod koniec wakacji trzeba już zacząć działania promocyjne – zapisy na większość kursów w szkołach językowych zaczynają się we wrześniu i to właśnie wtedy klienci będą porównywać oferty szkół językowych.
Rynek szkół językowych ciągle się rozwija, bo Polacy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że nauka języków jest koniecznością – bez znajomości przynajmniej angielskiego, mamy mocno ograniczone możliwości. Niedostępne stają się dla nas nie tylko kontakty z klientami zagranicznymi, ale także wszelkie publikacje, materiały, strony internetowe w innych językach. Dlatego warto postawić na naukę języków, zarówno prywatnie, jak i biznesowo, otwierając szkołę językową.
Twoja ocena przykładu: Dokonaj oceny przyciskiem |
Mobilna szkoła językowa to interesujący pomysł, odpowiadający na zapotrzebowanie klientów, ceniących swój czas, firma oferuje lekcje z dojazdem, eliminując potrzebę podróży do stacjonarnych placówek. Model franczyzowy ułatwia start, zapewniając wsparcie w zarządzaniu, rekrutacji i marketingu, opłata licencyjna jest stosunkowo niska, a szanse na szybki zwrot inwestycji są obiecujące. Rosnąca świadomość potrzeby znajomości języków obcych, szczególnie angielskiego, sprzyja rozwojowi tego biznesu, wakacje to idealny czas na przygotowanie do intensywnego okresu rekrutacji, przypadającego na wrzesień. Franczyza skierowana jest do przedsiębiorców i właścicieli szkół, poszukujących rozszerzenia oferty, to szansa na stabilny dochód, wynikający z trendu edukacyjnego.
library_books Taksówki dla dzieci » | |
library_books Sklep z czekoladą » | |
library_books Mobilna złota rączka » |